ماه منیر ما ماهانماه منیر ما ماهان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ماه منیر من ماهان

ایام نوروز

1392/1/19 16:41
نویسنده : مامان منیره
767 بازدید
اشتراک گذاری

قندک مامان سلام

بالاخره روزهای نوروز هم تمام شد و همه به کار مشغول شدناوهو من هم وقت کردم بیام برات خاطراتتو به روز کنم.

روز سوم عید با خاله فاطمه و ستاره رفتیم سفر که بسیار هم خوش گذشت و شما هم با عمو عزیزت خاک بازی کردی به مرغ و خروسها غذا دادی، گاوهارو دیدی، تخته و برق(ورق) بازی کردی که بماند وقتی خوابت میگرفت چجوری تو بغل من بیهوش میشدی.خواب

ماهان و عمو عزیزش

غذا دادن به مرغ و خروس

ماهان مامان اینجا خوابش میومد و نشسته بود به دریا خیره شده بود.

 ماهانی رفته بود کمک عمو عزیزش خرید کنه.

قربون اون دستات برم که دوتا تاسا توش جا نمیشه دو دستی میگیری.

کلی هم با بابات آتیش بازی کردی چوب جمع کردی پسرم. اینجا هم داره بچم دستاشو گرم میکنه.تعجب

ماهان مامان دیگه صندلی ماشینت برات کوچیک شده و دیگه از تو ماشین برداشته شد و پسرم تو این سفر یاد گرفتی که باید روی صندلی عقب تنها بشینی البته برات یه بونکر کوچولو هم جایزه گرفتم که متاسفانه عکسی ازش ندارم. اینجا هم خیلی قانون مند شده بودی و کمندرتو (کمربند) بسته بودی و تو زل آفتاب نشسته بودی.

 

بعد از سفر هم امدیم خونه و تا آخر عید کلی برامون مهمون اومد.

بازم خدارو شکر میکنم که این نوروز هم گذشت و خدا به من این لطف رو کرد که با تو گل پسرم باشم و  بزرگ شدنتو ببینم و لذت لحظه لحظه با تو بودن رو بچشم. لبخندماچبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان راضیه
22 فروردین 92 13:49
ماهان جونم سلام خاله
چقدر دلم برات تنگ شده بود روز به روزم که هزار ماشالاء خواستنی تر می شی قربونت برم
خدا رو شکر که نوروز و شاد سپری کردی و بهتون خوش گذشته
منیر جونم سال خوبی داشته باشی کنار این فرشته دوست داشتنی

خیلی ممنون عزیزم. ایشالا شما هم همیشه خوش و سرحال باشید.
مامان دانیال
23 فروردین 92 16:40
سلام به ماهان جون ومامان جونش سال نو با کلی تاخیر مبارک ایشالا همیشه شاد و سالم باشید قربون ماهان برم من که واسه خودش مردی شده هزار ماشالا مامان ماهانی رو به جای من ببوس


سلام به روی ماهت عزیزم. همچنین شما. بوسسسسسسسسسسسس
مامان سارا
26 فروردین 92 9:48
عسلکم با اون حرفای خوشگلت
ایشاا... همیشه سفر و خوشی باشه براتون


ممنون خاله سارا مهربون