ماه منیر ما ماهانماه منیر ما ماهان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ماه منیر من ماهان

ماهان و خرس پو

1392/1/2 2:13
نویسنده : مامان منیره
1,341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل زندگی من

ما وقتی جا به جا شدیم پسرم مستقل شد و به قول خودش تو خونه جدید اتاگ (اتاق) داره.

بچم برای هیچ کدوم از وسایلی که ما برای اتاقش خریدیم ذوق نکرد و حسابی مارو پکر کردناراحت. اما وقتی فرش اتاقشو خریدیم کلی ذوق کرد و جبران همه ضدحالایی که به ما زده بودو کرد، هر کی خونه ما بیاد اول باید بره فرش اتاق ماهانو ببینه وگرنه ولشون نمیکنهاوه.

چند روزی بود میدیدم ماهان تو اتاقش انگار داره با کسی حرف میزنه ولی هر موقع میرفتم متوجه میشد و مثل همیشه منو دعوت به بازی میکرد. اما.... امروز جوری رفتم که متوجه نشد:

دیدم روی فرشش خوابیده و داره خرس پو بوس میکنه و به عروسکهای دیگه فرشش میگه خرس منو اذیت نکنینا! مشغول تلفن خرس خوشدلم (خوشگلم) دوست دارم. گربونت (قربونت) برم. بعدم اسباب بازیهاشو میذاشت رو خرسه میگفت بیا بازی کن دوستم.

فقط حیف نتونستم از اون لحظه عکس بگیرمناراحت. ولی جاتون خالی کلی خندیدم قهقهه و حسرت خوردم به اینکه چرا ما بزرگا مثل این بچه های معصوم نمیتونیم اینقدر مهربون باشیم.

اینم فرش اتاق آقا ماهان

فرش

عزیزم امیدوارم همیشه خوشحال باشی.

36_4_16.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان راضیه
21 اسفند 91 15:28
عزیییییییییییییییییییییزم
چه لحظه باحالی بوده ما هم خندیدیم
مبارکت باشه ماهان جونم
منیرجونم خوش سلیقه ای فرش خیلی خوشگلیه


خیلی ممنون عزیزم. لطف داری
مامان دانیال
21 اسفند 91 20:46
سلام دوست گلم مستقل شدن ماهان جون مبارک باشه آفرین به این مرد کوچولو فرشش خیلی خشمله اااااااااااای جونم قلبون این شیرین زبون برم من بووووووووووووس


سلام عزیزم. ممنونم. خدانکنه
مامان سارا
22 اسفند 91 12:41
مبارکش باشه ، الهی من قربون اون لحجه ترکی ات برم



ممنون عزیزم. بالاخره باید به اصلیتش اعتراف کنه پسرم
ياسمن
26 تیر 92 1:49
سلام عزيزم مرسي بهم سرزدي مرسي از دعات.خدا ماهان نازو نگه داره.


سلام عزیزم. منم ممنونم به ما سرزدی. ایشالا خدا همه بچه هارو برای پدر مادرا نگه داره. ممنونم.