ماه منیر ما ماهانماه منیر ما ماهان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ماه منیر من ماهان

بانک

1392/4/24 0:24
نویسنده : مامان منیره
574 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یه دونه منقلب

یه اتفاق جالبی که برای تو افتاده که دوست دارم در آینده خودتم وقتی میخونیلبخند روی لبانت بیاید، اینجا مینویسم : 

چند روز پیش برای کاری مجبور بودم برم بانک و شمارو برای بار اول بردم بانک.

اول از همه از دستگاه نوبت دهی خیلی خوشت اومد و هر کس می آمد شما براش دکمرو میزدی و با لبخند خوشگلت میگفتی بفرمایید.

خوشبختانه بانک خلوت بود و سریع شماره مارو خوندن و من شمارو نشوندم روی صندلی جلوی باجه و شما هم تا نشستی گفتی:

سلام آقا خوبین؟ آقا میرکس دارین؟

و چون بانک خلوت بود صدای بلند شما توی بانک پیچید و همه کلی خندیدن.

الهی قربونت برم که همیشه کاری میکنی که من خدارو شکر کنم که جیگری مثل تو دارم.

خدایا شکرت

دوست دارم ماچبای بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 تیر 92 1:16
ای شیطون ...
مامان دانیال
31 تیر 92 9:38
مامانی بدو بیا وبم به یه مسابقه دعوت شدی


چشم عزیزم
مامان سارا و کیان
31 تیر 92 16:18
[نیشخند عاشقتم خاله ، حالا میرکس چی هست که بچم می خواست ؟


سلام دوستم مثل اینکه هنوز کیان مجبورت نکرده آگهی های تلویزیونو ببینی. یه نوع از بستنی های میهن.
مامان راضیه
29 مرداد 92 0:14
سلام منیر جونم
عزیزم ببین چه شیرین زبون شده این فسقلی
معلومه که همه عاشقش میشن
یه عالمه ببوسش
راستی عکسای شمالتون رو توی وب کیان جون دیدم خیلی باحال بودخدا رو شکر که بهتون خوش گذشته


سلام عزیزم. ممنون که پیشمون اومدی. کیان جیگرو ببوس