ماه منیر ما ماهانماه منیر ما ماهان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ماه منیر من ماهان

بعد از اندی

1392/4/19 18:45
نویسنده : مامان منیره
694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گلم و سلام به دوستای عزیزم.

کلی سرم شلوغ بود و وقت نکردم وب آپ کنم ببخشیدافسوس.

توی این مدت کلی جاهای خوب رفیم، کلی آقا ماهان ما چیزهای خوب یاد گرفت و ماشالا هم کلی بزرگ شده و من برای داشتن همچین فرشته ای خدارو شکر میکنم.

اول هر ماه خانواده مادری آقا ماهان جمع میشن دور هم و کلی خوش گذرونی میکنن که پسرم شما توی این روز خودتو هلاک میکنی از بازی؟ پسرم عاشق دوچرخه بازیه

فصل تابستون برای شما خیلی خوبه چون کلی آب بازی میکنی روزی یه بار حداقل میری حمام و کلی توی استخرت بازی میکنی.

راستی یکی از تفریحاتت بازی با هندوانه هست.

هندوانه

این روزا طاها زیاد میاد خونه مامان جون و شما هم تا اونو توی حیاط میبینی سریع دمپایی میپوشی میری خونه مامان جونت و مشغول بازی میشین و البته این روزا دیگه با هم دعواتون نمیشه خدارو شکر که شماها دارین بزرگ میشین!!!!!!

ماهان و طاها

ماهان جونی هر روز کلی برای خودش میگرده مهمونی، پارک، گردش و حیاط مامان جون که پای ثابت تفریحاتته و لی متاسفانه نمیزاری ازت عکس بگیرمافسوس.

راستی اول تیر هم با خاله سارا، کیان کوچولو و عمو مجید رفتیم شمال که بسیار خوش گدشت و کلی از عکسامون دست خاله سارا که هنوز نگرفتیم. ولی همین دوتارو داشته باش تا بعد دستم اومد دوباره بدارم.

ماهان خوشگلم مامانی نیمه مرداد میخواد دوباره خاله بشه یعنی میشم خاله مامان یه دختر کوچولو که میخوان اسمشو بزارن سوگل. و من بیشتر درگیر کارهای اون بودم.

و اینم آخرین عکست عشقم که ماشالا هر روز از روز قبل خوشگل تر و آقاتر میشی.

دوست دارم و عاشقتم عشقم.

بای بایماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دانیال
26 تیر 92 0:13
الهی من فدات بشم فدای اون چشات بشم مامانش بخورش بجای من میبوسمتون یه عالمه مامان جون اسفند یادت نره واسه عشق خاله .ماشالا هزار ماشالا


ممنون عزیزم شما هم دانی رو ببوس
مامان سارا و کیان
31 تیر 92 16:22
به ما هم خیلی خوش گذشت عزیزم در اولین فرصت عکسارو بدست می رسونم . اون آقای نازو ببوس که دلم برای خاله سارا گفتنش تنگ شده


عجله ندارم دوستم ولی دوست دارم زودتر ببینمتون. شما هم کیان جونو ببوس
مامان راضیه
29 مرداد 92 0:17
آخی چقدر دلم برای ماهان جون تنگ شده بود
الان که کیان خودم شیطون شده و نمی ذاره بیام زیاد سر بزنم می فهمم چرا دیر به دیر آپ می کنی
وای عاشق اون عکس ماهان شدم که خوابیده روی هندوانه
چقدر باحاله کیانم اگه هندونه بهش بدی هی قلش می ده تو اتاق چه دلخوشی هایی دارن این بچه ها
بایدازشون شاد بودن به هر بهانه ای رو یاد بگیریم
دوستتون دارم
مراقب خودتون باشید


واقعا راست میگی بهونه شاد بودنو باید از این فسقلیها باید یاد گرفت. قربونش برم کیانی هم همین روزا راه میفته دیگه قل نمیده بلندش میکنه عزیزم ببوسش.