ماه منیر ما ماهانماه منیر ما ماهان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ماه منیر من ماهان

حرفهای آخر سال

1391/12/28 0:15
نویسنده : مامان منیره
524 بازدید
اشتراک گذاری
 
نوگلم سلام، امید زندگیم سلام

عزیزم یه چند وقتیه دلم میخواد باهات حرف بزنم البته وقتی دوتایی تنها هستم میگم و تو هم با دقت گوش میدی و خیره میشی به من. الهی قربون اون نگاهت برم که میخوای به مامان بگی من فعلا از حرفات سر در نمیارممتفکر.

عزیز دلم سعی کن همیشه خوب باشی به خوبی ها و نعماتی که داری فکر کنی و همیشه به اطرافیانتم توجه داشته باشی. سعی کن آدم موفق و مرد مسئولیت پذیری باشی.

آخر هر سال به کارهایی که طول سال انجام دادی فکر کن و همیشه سعی کن کارهای اشتباهتو دیگه انجام ندی. هیچ وقت اجازه نده کسی ازت سوءاستفاده کنه.

هیچ موقع هم خدارو فراموش نکن و همه چیزو از او بخواه.

آب هرچند آلوده باشد، حتی لجن هم شده باشد، اگر به دریا برگردد صاف و زلال می شود.
یادت باشد! خدا دریای رحمت است و ما چون آب آلوده؛
که اگر به آغوش رحمت او بازگردیم کار تمام است و پاک پاک می شویم
 
خداوند در قرآن می فرمایند:
" نبیء عبادی انی انا الغفور الرحیم "
بندگانم را خبر بده که همانا من بسیار آمرزنده و مهربانم....
 
 
امسال هم مثل دوسال که با تو بودم برای من از بهترین سالهای عمرم بود و خدارو شکر میکنم که ترو دارم و خدا منو قابل دونست که مادر باشم و از تو نگهداری کنم امیدوارم تونسته باشم وظیفمو به نحو احسنت انجام بدم .
عزیز دلم امیدوارم سالی پر از خوشبختی، امیدواری، سلامتی و خوشی داشته باشی. 
عاشقتم، دوست دارم و افتخار میکنم به داشتن تو. 
عیدت مبارک          سال نو  مبارک               
0290.gif    0292.gif  
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سارا
8 فروردین 92 11:54
منیر عزیز ، ماهان جیگر و اقا سعید عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک خانم گل. سال خوبی داشته باشین