ماه منیر ما ماهانماه منیر ما ماهان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

ماه منیر من ماهان

تولد بابا سعید

1391/12/19 15:10
نویسنده : مامان منیره
839 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر طلا مامان سلام

روز بعد از اثاث کشی یعنی ٢٨ بهمن تولد بابا سعید بود. که چون بابایی خونه بود من اصلا به روی خودم نیاوردم . کادو هم نقدی حساب شد. روز ٢٩ بهمن وقتی از سر کار اومد من و شما با فشفشه و کیک غافلگیرش کردیم و اون هم حسابی خوشحال شد البته شما هم حسابی فشفشه بازی کردی و تا دو روز بعد برای بابایی تولد مبارک میخوندی.

سعید جان تولدت مبارک و امیدوارم ١٢٠ساله بشی و همیشه سالم و سلامت باشی دوست داریم زیاد.

j,gn

verjaardag20vuurwerk.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوثری
14 اسفند 91 8:31
تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان کارت تبریک عید با عکس کودک دلبندتان طراحی تم های مختلف جشن همه با طرح های زیبا و متفاوت به یه بار دیدن می ارزه حتما از طرح های ما دیدن کنید http://temparti.blogfa.com/ امیدوارم مورد پسندتون باشه منتظر شما هستیم دیگه چیزی به آخر سال نمونده عجله کنید
مامان سارا
14 اسفند 91 8:42
تولدتون مبارک آقا سعید
انشاا... 120 ساله بشین و 120 سال سایه شما بالای سر منیر خانوم و فندوق باشه


خیلی ممنون سارا جون
مامان دانیال
15 اسفند 91 22:52
سلام دوست ماه خودم تولد همسریه محترمو تبریک میگم ایشالا سایشون همیشه بالای سر شما و ماهان جونی باشه


ممنون عزیزم.