ماه منیر ما ماهانماه منیر ما ماهان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

ماه منیر من ماهان

اسفند ماه

1391/12/19 15:09
نویسنده : مامان منیره
478 بازدید
اشتراک گذاری

ماهان عزیزم سلام

ببخشید یه چند وقتیه حسابی سر مامان شلوغه، نتونستم بیام وبتو به روز کنم.

پسر گلم ماه اسفند پر از شور و نشاط ، خرید ، شستشو و تمیزکاریهMeemo Rabbit emoticon

برای شما هم رفتیم کلی لباسهای قشنگ خریدیم و کلی شمارو نو نوار کردیم، ماشالا هر موقع برات لباس میخریم میفهمم که شما هر روز داری بزرگ تر میشی ماشالا به تو پسر گلم.

این چند وقت شما به خاطر اینکه مامان جون تو خونشون یه سری تغییرات داد و شما از شلوغی و بهم ریختگی اونجا حسابی ذوق کردی و کلی شیطنت کردی که وقتی می آوردمت خونه از خستگی غش میکردی.

جیگرم توی این مدت ماشالا 3 تا شعر دیگه یاد گرفتی و از حفظ کردی.

معمولا یه روز در میون هم پارک میری و از بازی کردن هم سیر نمیشی. وقتی میری روی سرسره میشینی تا کلی وقت اون بالا میشینی و بچه های دیگرو نگاه میکنی. وقتی بچه های دیگه بهت میگن برو پایین بهشون میگی میرم دیگه چرا هی میگین؟

خلاصه اینکه هر روز منو بیشتر عاشق خودت میکنی.

دوست دارم و ایشالا همیشه سالم و خوب خوب خوب باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سارا
20 اسفند 91 7:38
عزیز دلم ، مبارکت باشه لباس های جدید .
پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک می گم و آرزو می کنم سال 92 یک یاز بهترین سال های عمرتون باشه


خیلی ممنون سارا جون. به همچنین برای شما و کیان کوچولو که امسال اولین عید تجربه میکنه.
مامان دانیال
20 اسفند 91 9:04
سلام قربون ماهانی برم من که روز به روز شیرین تر و با مزه تر میشه ماشالا به این مرد کوچک واسه مامانی و ماهانی


مامان راضیه
20 اسفند 91 13:33
هزار ماشالا به این پسر باهوش
شادی همیشگیتون آرزومه
لباسات مبارک ماهان جونم


ایشالا شما هم همیشه شاد و سلامت باشین