ماه منیر ما ماهانماه منیر ما ماهان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

ماه منیر من ماهان

اثاث کشی

1391/12/14 1:30
نویسنده : مامان منیره
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندک مامان

مامانی هفته آخر بهمن نتونست زیاد به شما رسیدگی کنه و مجبور شدم سه روزی ببرمت خونه مامان بزرگت و یه روزم خونه خالت.البته بماند که شما هم حسابی گردش و بازی کردی. ولی به جاش اومدیم توی یه خونه بزرگتر که شما دیگه با اسکوترت راحت بازی میکنیاوه.

عزیزم شما بعد از دو شب که تو خونه جدید خوابیدی روز سوم بلند شدی گفتی مامان بریم خونمونتعجب، بماند که من چند ساعتی برای شما توضیح دادم تا شکر خدا شما به اینجا عادت کردی.

ببخشید عزیزدلم که اینترنت نداشتم برات وبتو آپ کنم.

خاله سارا ممنون که اینترنت مارو زود وصل کردی. عاشقتمقلب

 

 

1193378426-424.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا مو فرفری
14 اسفند 91 1:39

---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$



مامان سارا
14 اسفند 91 8:40
به به سلام منیر خانومی
حالتون چطوره ؟
خونه جدید مبارک ، خسته هم نباشید
خواهش می کنم من کاری نکردم


سلام. خیلی ممنون. ایشالا شما هم یه خونه کنار مامانت پیدا کنی. خیلی زحمتد دادیم ایشالا جبران میکنیم.
مامان دانیال
15 اسفند 91 22:56
ایشالا به سلامتی و دل خوش عزیزم


خیلی ممنون خانم گل