ماه منیر ما ماهانماه منیر ما ماهان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ماه منیر من ماهان

نوروز 1392

1392/1/19 16:43
نویسنده : مامان منیره
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل همیشه بهارم

عیدت مبارک قلب صد سال به از این سالهاقلب

سال جدید شده همه چیز نو شده تمیز شده و درختها شکوفه زده و برگهای درختها همه تمیزه.

عزیزم برای سفره هفت سین کلی ذوق کردی که و هر کدوم از هفتا سینو صد بار پرسیدی این چیه؟ این چیه؟...سوال

منم کلی کیف کردم از این طرز سئوال کردنت. بغل

راستی قبل از سال تحویل دوتا ماهی قرمز برات خریدیم که شما کلی مواظبشون هستی که نترسن، غذا داشته باشن و براشون لالایی میخونی. قربونت برم که اینقدر مهربونی.

ماهان مامان کلی از عید دیدنی رفتن استقبال کرد و به قول خودت (مید دیدمی)، کلی بهت خوش گذشت هرجا رفتیم شما کلی تفتیش کردی شیرین زبونی کردی و کلی هم عیدی گرفتی.

اینم آقا ماهان در سال جدید.

عزیزم امیدوارم سال خوبی داشته باشی و سالم سلامت باشی.ماچماچماچماچ

دوستان عزیزم امیدوارم سالی خوب و توام از سلامتی و موفقیت داشته باشین.قلبقلبقلب

ني ني شكلك و نوروز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارا
8 فروردین 92 11:56
خونه ما که نیومدی خاله جونم مید دیدمی


خدمت میرسیم خاله جون. شرمنده مسافرت بودیم.
مامان سارا
18 فروردین 92 12:42
سلام دوستای گلم ، من تو مسابقه جشنواره نوروزی اتلیه سها شرکت کردم
اگه دوست داشتین حتما لطفا به سایت زیر بروید و به کیان بی نظیر امتیاز 5 رو بدهید
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6



سلام عزیزم. من پریروز رفتم دوستم