ماه منیر ما ماهانماه منیر ما ماهان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

ماه منیر من ماهان

محرم 1391

1391/11/12 1:55
نویسنده : مامان منیره
389 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام

شما عزیز دل مامان بزرگ شدی با مامان نماز میخونی سبان بلا (سبحان الله) میگی ولی نمیدونم چرا کنارم نمی ایستی روبروی من وایمیستی و فقط روی مهر من نماز میخونی قربونت برم.

روز اول محرم بود که با هم رفته بودیم پیاده روی و من تصمیم گرفتم ببرمت عکاسی و یه عکس ازت بندازم  و بابایی هم حسابی غافل گیر شد.

ماهانی امسال مامان برات مثل سال های پیش هر روز داستان کربلا و اهل بیت امام حسین(ع) رو تعریف میکردم. ولی روزی که قصه حضرت علی اصغر(ع) برات تعریف کردم خیلی با دقت گوش کردی. بعد از یکی دو ساعت اومدی و شروع کردی ادای گریه در آوردن. منم از همه جا بیخبر گفتم: چرا اینجوری میکنی؟ چی شده؟ 

گفتی: آب میخوام.

گفتم: حالا چرا گریه میکنی؟

گفتی: علی اصگر(اصغر) گریه کریه میکرد آب میخواست. و منم که دیگه از خنده مردم.قهقهه

ماهان مامان از دهه اول محرم فقط روز عاشورا بیرون رفتی. ولی با نوحه خونی های تلویزیون سینه میزدی و میگفتی: حسین جانم. خیلی برات جالب بود دسته های عزاداری و از همه جالب تر علم بود که بعد از اون روز هرجا هیت یا علم میدید میگفتی: عمم اگا حسین(علم آقا حسین).

امام حسین نگهدارت باشه.ماچبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازی
12 بهمن 91 3:09
_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**::::::
______________*__*_______**::::::::
_______________*__*_____**:::::::::
________________*__*___*:::::::::::
_________________*_*__*::::::::::::
_____**********____##*::::::::::
___**:::::::::::::::::: ^^*::**::
__**:::::::::::::::::::^^^**:::::::::::
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*:::::::::::
_____**:::::::::::::^^*:::::::::
__________****::::::::::::^*********
____________**:::::::::
___________**::::::
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o° °O



بوس بوس برای شما و پانیذ جون
مامان سارا
12 بهمن 91 11:42
الهی قربونت برم من که انقدر مهربون هستی


خدانکنه عزیزم. ممنون
مامان سارا
12 بهمن 91 11:44
قالب وبلاگتم مبارک باشه


مرسی خاله سارا ماهان انگری برد خیلی دوست داره