ماه منیر ما ماهانماه منیر ما ماهان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

ماه منیر من ماهان

ماهان 2 ساله میشود

1391/11/12 12:30
نویسنده : مامان منیره
295 بازدید
اشتراک گذاری

 

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

تولدهورا تولدهورا تولدت مبارک تشویقمبارکهورا مبارک تشویقتولدت مبارکهوراتشویق

تولدت مبارک ماهم هوراعزیزمهورا. انشاالله ١٢٠ساله بشی و سالم و سلامت و عاقبت بخیر بشی.قلبماچماچقلب

روز ١٣ آبان برای من و بابایی روزی هستش که اصلا فراموش نمیشه و لحظه لحظه خاطراتش توی ذهنمون حک شده و خدارو شکر میکنیم که یک همچین فرشته ایفرشته برامون فرستاده. لحظه لحظه بودن با تو برای ما لذت بخشه و با یک خنده لبخندتو یا نگاه تو دنیا برای ما قشنگتر میشه و تمام خستگی ها و ناملایمتی های روز از تنمون میره.

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

عزیز دلم وقتی کادوشو گرفت دیگه تا شب نه عکس انداخت و نه با چیز دیگه ای بازی کرد.

دایی ایمان هم براش تولدت مبارکو زد و ماهان خودش شعرشو میخوندهورا. قربونت برمماچ.

اینم عمو مهدی شوهر عمه ماهان که موفق به عکس انداختن شد با ماهان.

عشق زندگی من انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی.ماچ

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سارا
12 بهمن 91 11:38
اااااااااااااای جون دلم تولد 120 سالگیت انشاا.. گل من


مرسی خاله سارا. 12 اردیبهشت هم روز عشق خاله منیره بوس بوس بوس
مامان یه فسقِلی
13 بهمن 91 17:23
دو ماه و دو سالگیت مبارک


خیلی ممنون
خاله فاطمه
25 بهمن 91 13:58
عزیزم امروز اومدیم خونتون خیلی جات خالی بود


خدمت مرسیم خاله فاطمه آخه شما اومده بودین کمک مامانی اثاث جمع کنید.