ماه منیر ما ماهانماه منیر ما ماهان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

ماه منیر من ماهان

روزهای پایانی زمستان

1391/11/10 1:19
نویسنده : مامان منیره
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه زندگی منلبخند

عزیزم یکی از تفریحات تو خونه مامان جونت رفتن و زیرو رو کردن اونجاست، که خدا نکنه من بهت بگم دست نزن، که مامام جونت سریع به سرعت باد خودشو میرسونه و منو دعوا میکنه که به بچه نباید چیزی بگی وقتی کار خطرناکی نمیکنه هیچ کارش نداشته باش (حسابی به من ضد حال میزنهناراحت). اینجا هم مامان جونت داشت برات نانای میخوند و شما هم نشسته در حال رقصیدنی.

رقصیدن ماهانی

عزیز دلم اینجا مامانی شمارو سپرد به بابا سعیدت که ببرتت آرایشگاه، که بنده خدا تا حالا شمارو نبرده بود  و نمیدونست باید به آرایشگر بگه که خیلی کوتاه نکنه. البته بماند که تو بغل بابایی موهاتو کوتاه کرده بود که دوتاتون مملو از مو بودین. وقتی با شما از پله ها اومد بالا دیدم حسابی شمارو کچل کرده، مامانی کلی تو حالش خوردتعجب.

کچل مامان

اینجا هم با هم برای اولین بار رفته بودیم پارک (البته بعد از راه افتادنت) که حسابی ذوق کرده بودی و با عجله راه میرفتی قربونت برم که 1:30 تو پارک منو دنبال خودت کشوندیاوه.پارک

هرموقع خونه مامان جون بودیم دایی مجیدت از پادگان می اومد شما سریع کلاهشو از سردوشیش بر میداشتی میذاشتی سرت.نیشخند(من شمارو باردار بودم که دایی مجید رفت سربازی)

سرباز ماهان

عزیزم یاد گرفته بودی بعد از آب خوردن سلام بر حسین(ع) بگی البیته شما فقط میگفتی خسین و سریع آب تعارف میکردی. قربونت برم  اینجا تازه از حمام اومدی بودی و حسابی تشنه بودی. نوش جونتماچ

از وقتی راه افتادی لباس عوض کردن شما اگر روی تخت تعویضت نبودی پروژه ای بس سخت بودآخ اینجا هم داشتم لباس های عیدتو تنت میکردم ببینم اندازه هست که شما از دستم فرار کردی و سوژه عکاسی من شدینیشخند.

اینجا هم چهارشنبه سوری هستش که آتیش درست کرده بودیم و خونه خاله ستاره بودیم. البته بابات و عمو فرشادت (همسر خاله ستاره) و عمو عزیزت(شوهر خالت) و دایی ایمانت و مجیدت حسابی با ترقه بازی و وسایل دیگه که من اسمشو بلد نیستم سروصدا کردن ابروو حسابی خوش گذشت.

چهارشنبه سوری

اینم چندی از خاطرات قبل از نوروز 91 پسر قشنگم.ماچبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هستی
10 بهمن 91 1:44
سلام
اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی
http://termination.blogfa.com/
و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید
http://kare-khoob.blogfa.com/





مامان سارا
11 بهمن 91 10:38
الهی حسین ( ع) نگه دارت باشه جوجه


ممنون عزیزم. امام حسین(ع) نگهدار همه بچه ها باشه. آمین