ماه منیر ما ماهانماه منیر ما ماهان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

ماه منیر من ماهان

سفر به محلات پیش صدرا کوچولو

1391/11/9 2:22
نویسنده : مامان منیره
201 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر پسر مامان لبخند

برج بهمن بود که به اتفاق خاتواده خاله فاطمه ،خاله ستاره، مامان جون و دایی مجید رفتیم محلات خونه خاله مامانی که دختر خاله مامان هم یه پسر 5 ماهه جیگر به نام محمد صدرا داره. شما جیگر مامان حسابی برای صدرا جون بزرگی میکردی و میخواستی ازش مواظبت کنی که حسابی تماشایی بودین کنار همدیگه. هوا خیلی سر بود بیرون نتونستیم بریم فقط رستوران سنتی رفتیم و سرچشمه که اونجا سرد بود نرفتیم از ماشین پایین.

رستوران سنتی

اینم صدرا کوچولو که شما داشتی براش آهنگ لالایی میزدی تا اون بچرو بخوابونیخواب.

صدرا جون

سفرمون سه روز طول کشید که حسابی به همه خوش گذشت مخصوصا شما عزیز دلم که از خستگی زیاد همش یه گوشه ای بیهوش میشدی. ماچبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیم وجبی
9 بهمن 91 11:36
چه پسر نازیییی چه وبلاگ قشنگی
خدا حفظش کنه ماشالله
ممنون از کامنتاتون خوشحالمون کردین

ممنون عزیزم چشمت قشنگ میبینه. لطف دارین. خواهش میکنم.
مامان سارا
11 بهمن 91 10:40
عزیز دلم ، یاد اون روز افتادم که دو زانو جلوی کیان نشته بود بهش می گفت (با صدای نازک ) جان جانم ، حان جانم ...

قربونت برک که بزرگ شدی


آخی چه روز خوبی بود اون روز. هوس کردم بازم دور هم باشیم. برنامشو میچینم.