ماه منیر ما ماهانماه منیر ما ماهان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

ماه منیر من ماهان

قصه پا نهادندنت در وجود مامانی

1391/10/26 1:45
نویسنده : مامان منیره
272 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم سلام

ماهان عزیزم ٢٣/١٢/٨٨ برای چک آپ رفتم دکتر که دکتر بهترین خبر دنیا رو بهم داد که خدا برای من و بابا سعیدت یه فرشته فرستاده فرشتهخودم تا نیم ساعت تو اتاق انتظار مطب دکتر شک زده نشسته بودم تعجبوقتی به بابا سعیدت زنگ زدم و گفتم پدر شدی اونم شوکه شد. البته از خوشحالی بود عزیزم هورا بعدم مامانی رفتم خونه مامان جون و وقتی این خبرو مامان جونت شنید به خاله و دایی زنگ زد و گفت همه هم آمدن اونجا همه دور هم برای تو جیگر خوشحالی کردیمهوراتشویق

خداوند بزرگ مرتبه را برای هدیه که به منو بابا سعید داد تا آخر عمرم شکر میکنم و امیدوارم به نحو احسنت بتونم ازش مراقبت کنم و آدم مفیدی تحویل این جامعه بدم.لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سارا
26 دی 91 8:36
انشاا.. محافظ خوبی برای ناب ترین هدیه خدا باشیم .
آمین


آمین
سیب سرخ کوچولو
27 دی 91 12:42
سلام منیر جون.ماشاالله چه اسم با مسمایی روش گذاشتی.واقعا ماهه.خدا شما رو برای ماهان کوچولو و ماهان جون رو برای شما حفظ کنه.
مامان راضیه
28 دی 91 14:35
مامان منیر جونم
برات بهترین ها رو در کنار خانواده خوبت آرزو دارم
ماهان عزیز و از طرف من ببوس محکم محکم


خیلی ممنون انشاالله برای شما هم بهترینها را خداوند مقدر کرده باشه