ماه منیر ما ماهانماه منیر ما ماهان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

ماه منیر من ماهان

تشکر از دوست عزیزم سارا

1391/10/26 1:26
نویسنده : مامان منیره
266 بازدید
اشتراک گذاری

سارا جون عزیزم وقتی گفتی عکس بفرست، فکر کردم شاید میخواهی عکس پسرمو بفرستی برای مسابقه.سوال امروزم از شانس بد من ما ٥ ساعت برق نداشتیم.ناراحت وقتی گفتی یه بچه هست که شکل ماهان منه، خیلی کنجکاو شده بودم برم ببینمش. متفکرتا برق اومد به ماهان غذا دادم که بذاره بشینم پای کامپیوتر. وقتی صفحه رو باز کردم چشمم به تاریخ تولدش خورد برام خیلی جالب تر شد رفتم پایین و عکس ماهانو دیدم خیلی خوشحال شدم چشمکراستشو بگم چشمام یه کم هم بارونی شد. گریه

میتونم بگم بعد از خبر بارداری ماهان دیگه غافل گیر نشده بودم خیلی ممنونم عزیزم برای این هدیه زیبات. ماچماچماچ ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سارا
26 دی 91 8:33
آخ جون ، من عاشق اینم که وقتی به کسی هدیه می دم خیلی خوشحال شده باشه .
عزیزم قابل آقا ماهان و دوست عزیزم رو نداره . آرزو می کنم خوش ترین و عاشقانه ترین لحظات زندگیتونو توی این وبلاگ ثبت کنید





ممنون از شما عزیزم
مامان سارا
26 دی 91 8:34
فقط منیر جون یه سوال ، user name و pass از کجا آوردی که پست گذاشتی
آهان به آدرس ایمیلت ارسال شده
من که رمزو عوض کردم و تصمیم داشتم برات اس کنم
اااااااااای خدا دارم هنگ می کنم


کلی جریان داره دیدمت بهت میگم

سیب سرخ کوچولو
27 دی 91 12:46
ماهان جونی قدر خاله سارا جون رو بدون عزیز دلمسیب کوچولو داره حسودی میکنه آخه خاله ندارهانشاالله همیشه شاد و برقرار باشی و خاطره های قشنگ زندگیت رو تو این وبلاگ ثبت کنی




خیلی ممنون مامان سیب کوچولو. خدا انشاالله به خاله سارا سلامتی بده، و سیب کوچولوتو خدا برای شما هم حفظ کنه.

مامان راضیه
28 دی 91 14:37
بله خاله سارا کارش خیلی درسته
امیدوارم دوستی تون با دوام باشه و باهم پسرای گلتون و داماد کنید
البته ما رو هم دعوت کنید


خاله سارا گله انشاالله همیشه دلش شاد باشه و خداوند جوجوشو براش حفظ کنه آمین