ماه منیر ما ماهانماه منیر ما ماهان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

ماه منیر من ماهان

کمک به مامان

1391/11/14 15:48
نویسنده : مامان منیره
483 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر ماهک مامان

عزیز دلم یه روز که مامانی خیلی کار داشت و از صبح تمیز کردم، جمع کردم، پختم، جارو کردم و شما دوباره، سه باره و... ریختی و باز من جمع کردم .     دیگه آخر شب خیلی خسته بودم  و داشتم برای خواب شما تدارکات آماده میکردم، که شما دوباره کابینت و ریختی بیرون و اون موقع بود که منکلافه شدم. ولی آرامشمو حفظ کردم و با ملایمت گفتم: ماهان دیگه خسته شدم مامان خواهش میکنم بریم بخوابیم. شما هم متفکرانه منو نگاه کردی متفکر و گفتی مریره دست(منیره دستکش) بده. وقتی دستکشو دادم بعد شروع کردی وسط اتاق به ظرف شستن.

اون موقع بود که من تمام خستگیهام از تنم بیرون اومد و شروع کردم به خندیدن.

ظرف شستن

قربون اون قیافه جدیت برم که کمک میکنی به مامانماچ.

خدا رو شکر که من همچین فرشته ای دارم.

animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دانیال
16 بهمن 91 10:54
قربون اون نگاه کردنت خاله بووووووووووس



و بوس سسسسسسسسس برای شما
مامان سارا
16 بهمن 91 11:50
ماهان من عاشقتم ماهان [hr

ممنونم خاله جون
مامان راضیه
21 بهمن 91 15:32
ای ناقلا ببین نگاه کردنش
واقعا چه جدی داره کمک میکنه
دستت درد نکنه خاله که اینقدر کمک مامانی


خیلی کمک میکنه خیلی،خیلی ...